Toliko dobrih blogera ima…..! #pratiblogere

Neko me je pitao pre par dana  pratim li ja i blogere (muške blogere). Kuku meni, tj. jao meni  i naopako, pa naravno da pratim. Čitam i pratim ja novinare,  kolumniste, pisce lake literature, poznate i manje poznate, stručnjake u svojoj profesiji kao i one maštovite, blogere čiji tekstove mi natereju suze na oči što od smeha……što od ……

Ma što bi ja ovde sada pričala naširoko i nadugačko neka moji dragi blogeri svojim tekstovima pričaju sami o sebi. Moj odabir njihovih blog postova će Vam biti dovoljan putokaz  iz kog ćete „pročitati“  moje lično mišljenje o njima.

Kad su u pitanju blogeri nekako ne mogu a da ne krenem sa 5 meni na neki način najdraža i naravno one koje sam  prve počela pratiti.  Ama kreći više, ženo.

Naravno na  isti način kao i kod blogerki. 🙂

Pročitajte:  Zadnja dunja sa našeg ormanaNovogodišnji avatariBlogeri kao zbir pojedinaca ili „pulsirajuća asocijacija“, Novinarstvo i blogovanje – dobar medijski duet.  Prepoznaćete NovinarskaPatka.

Pročitajte: O limenci i marketinguMarketing na recept4P Marketinga, Verujem u marketing.  Prepoznaćete Pedya

Pročitajte: Vi niste u marketing,  već u advertajzink poslu!Ponuda novih poslova iz oblasti e-marketinga i online PR-a, Novinarstvo 2.0 – Ili, šta je DANAS potrebno znati kao novinar na internetu?Istraživanje: Strategije i taktike kompanijskog korišćenja društvenih medija.  Prepoznaćete varagic

Pročitajte: Posle toliko godinaVama, moji drugariTužni osmehVolim…. Prepoznaćete Poslednjiskaut

Pročitajte: Nema slika, nema tonMrzim…., NirvanaSpržio Prepoznaćete Dzangrizalo

Pročitajte: In Memoriam: Jedan od onih dana…., WeekNews: Artemije, pesnice i nedoumice….WeekNews: Velja, pesnice i nedoumice…WeekNews: Samo dobre vesti…..  Prepoznaćete Terek

Pročitajte: Čeno PelepiCrna mačka i slomljeno ogledalo, Čitajte blogove!, Mala čaša istine.  Prepoznaćete sopran87

Pročitajte:  Dva godine u IT kutkuPositive.rs: Web shop, ženski IT kutak, blog….Plakatt.com – isplaniraj,  oglasi se poseti , Online PR : Dennis Wilcox u Novom Sadu.  Prepoznaćete itkutak

Pročitajte: Dan posle , Bez pravog naslova, Listanje, Grad Bor today. Prepoznaćete Borrsky

Pročitajte: WordPress 3.0 – šta očekivati?, O pričama i pisanju, Kako dodati Twitter na blog, Pratiti trendove ili ih postavljati. Prepoznaćete krsto

Pročitajte: Eniac slavi Toshiba časti, Zavisnik ili društveni kapitalista, Avatar najbolji film svih vremena?, Tweetokracija 2 – dan kada sam prodao dušu mainstreamu. Prepoznaćete eniac

Pročitajte: Social Media World Forum – London 2010., Chatroulette, Geek Jeans i zaštita Brenda – Dizajna, LeWeb09 – Utisci Prepoznaćete blogowski.

Pročitajte: Tvoja laptop priča!, Veb sajt, ciljna grupa i upotreba Internet Explorera 6, Oglašavanje na internetu – crtice sa jednodnevnog seminara, Godina za nama, godina pred nama. Prepoznaćete MilosPetrovic

Pročitajte GNU/linux operativni sistem i distribucije, Stay cinnected – Ponesite internet sa sobomGoogle Buzz – Wave tehnologina na Twitter način?64 stvari koje možete raditi u liftu . Prepoznaćete plagosus

Pročitajte: Šta se dogadja sa TwitteromPlaniranje ulaganja, Programer i vi- vodič za preživljavanje, Osvrt na religiju. Prepoznaćete crazy_man i www.blogeri.hr.

Pročitajte: Besplatne teksture za veb dizajn, Pristup serijskom portu RS232 na mikrotiku sa udaljenog računaraVirustotal: spas od virusa u poslednji čas, Prevare preko internet oglasa.  Prepoznaćete pedja_supurovic

Pročitajte: SWAT ili SWOTIsto, samo malo drugačije….. , Put od hiljadu milja…..Svoj Gazda u 100 lekcija (prvih par lekcija). Prepoznaćete detozin

Pročitajte: Preko društvenih medija do posla, Vodjenje naloga kao vid zanimanja, A šta ti je to twitter?, Izbor imena vašeg biznisa Prepoznaćete pajicbojan

Pročitajte: Važite se, fotografirajte, a Twitter korisnici će umirati od smijeha, Movens postao zastupnik Toshiba mobitela, Ma kakvi „pametni telefoni“ ja kupujem prvi pravi mehanički mobitel, Hakiran mi je Twitter. Automatski šalje poruke! Šta mi je činiti? Prepoznaćete gadgeterija

Mnoge sam izostavila, naravno ne namerno. Biće još prilika.

Napomenula bih samo da bez obzira koliko dnevno vremena odvojim za praćenje novih blog postova,  nikad nije dovoljno kako bih zaista u potpunosti pročitala sve. Uvek pronadjem po neki koji sam preskočila, previdela.

25 responses to this post.

  1. Hvala za vrlo lep post, i sto sam spomenut 🙂 To je pravi duh blogovanja!! 🙂

    Одговор

  2. Od tebe, draga moja, uvek samo lepe stvari. Da tebe nema, ja bi se pojavljivao jedino u Kupusnom listu 🙂 Hvala druže 🙂

    Одговор

  3. Na cemu si zeno kada te ne mrzi da sve ovo linkujes? 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 16. марта 2010. at 19:40

      🙂 Ne mogu reći da mi ponekad i ne dosadi, ali tada se setim da je svako od nas uložio i sebe i svoje vreme u tekstove koje je pisao, te mi više nije ništa teško.

      Одговор

  4. Koje ludilo, poceo sam da pratim blogere preko Dzepne venere bloga,lol…..:P 😀 🙂

    Одговор

  5. E moj Deda, lepo ja kažem, da nije nama naše Verke… 🙂

    Одговор

    • Zaista cenim trud koji ulaze! Definitivno.
      Moram priznati da pratim rss, agregate ( ni sam nemam pojma koliko njih???), rider i jos nekoliko stotina linkova, plus blogroll, pa direktne linkove iz brovsera i da ne nabrajam dalje.
      Njeni postovi mi dodju kao slag na tortu,lol… 😛

      Одговор

      • Posted by verkic on 16. марта 2010. at 22:16

        Hvala tebi Pedya. Šta bih ja linkovala, da nije Vaših dobrih tekstova? Hvala Deda, pogotovo za ono „šlag na“….. 😉

  6. I tako uvek pokušam da izračunam koliko ti vremena treba da sve ovo obiđeš i oblikuješ u linkove 😀
    I ne uspevam nikako 🙂
    Ali mi se sviđa to što potenciraš ono „MI, Blogeri“ 🙂 toliko je lepih stvari izgrađeno na tom temelju 😉

    hvala na linkovanju 😉

    Одговор

    • Posted by verkic on 16. марта 2010. at 20:26

      Kad budem pisala #pratipetak baš ću videti. 🙂 Nisam nikad dosad stvarno obraćala pažnju na vreme, mada kad sednem za kompjuter izgubim se u prostoru i vremenu.
      Beskrajno se ponosim što i ja pripadam….. pa….. makar malo u „to MI blogeri“. 🙂

      Одговор

  7. Posted by Pedya on 16. марта 2010. at 21:59

    E, stvarno si postala pravi „blog agregator“… 😉 Hvala, Verkić 😀

    Одговор

  8. Posted by Bojan Pajić on 16. марта 2010. at 22:16

    Hvala Verkic! Kao i uvek sve pratis citas i zapazas! Jednom recju aktivna blogerka! Svaka cast! Samo nastavi…
    Pozdrav!

    Одговор

  9. Sram da te bude, mene nema na spisku 🙂 he he he

    Одговор

  10. Verkić, svaka ti čast, ovoliko volje, energije, truda i vremena uloženog u blogovanje i uopšte u praćenje blogova nikad nisam video.
    A posebno i veliko hvala za linkovanje mojih starih postova koji su i meni dragi. 🙂
    Pošto si nabrajanje počela mojim blogom, moraću da uzvratim nekim postom u maniru onih za koje sam siguran da ih rado čitaš. 🙂

    Одговор

  11. Hvala ti Verkić.

    Одговор

  12. Uhh koliko dobrih linkova na jednom mestu 🙂

    Ipak, moram priznati, vise mi se svidja kad odaberes jedan tekst (da ne kazem post) izvuces citat iz njega i prokomentarises nekom svojim prijatnom dosetkom 😉

    Samo napred!

    Одговор

Оставите одговор

