Blogerke prve na redu! #pratiblogere

Nedavni članak na Malabreskva’s Blog Blogeri u mom oku na poseban i zanimljiv način opisuje blogere.  Pre toga na Charolija blogu Komentari i komentaotri ( I deo) , te nedugo zatim i drugi deo govori  o  blogerima i njihovih komentarima…..

Na ovom blog postu neću opisivati nikog posebno, niti davati bilo kakve komentare, želim Vam linkom pokazati kako tekstovi sami govore za sebe. Bar ja to tako vidim. O svakom blogeru bih mogla, ubedjena sam, dosta toga reći…. ostavljam ipak da  oni  sami ….. najbolje to rade.

U životu nam se desi da poznamo nekog i po par godina i da se ne retko neprijatno iznenadimo zbog nekog njegovog postupka. Privatno ljudi često znaju govoriti i predstavljati se na način da Vam se iz nekog samo njima znanog  razloga umile, dodvore, želeći možda neku uslugu neku…… ili pak obratno,  niste im simpatični te Vas „otkače“, medjutim…… kasnije vidite da je čovek sasvim OK.

Na blogovima pak ljudi pišu onako kako osećaju, bez dlake na jeziku i  kroz način njihovog pisanja dobro možete upuznati svakog ponaosob.

Ne znam kako Vi,   ja sa blogerima pričam, komuniciram na veoma specifičan način. S’ mnogima imam, istina,  kontakte i putem e-mail-ova, skype-a, medjutim najveća i najlepša mi je zamišljena komunikacija putem njihovog bloga. Čitajući ih, pričam s’ njima, čitajući ja gledam u njihovu dušu.

Mnogo puta do sada sam htela pisati o ovome, medjutim kako pratim veliki broj blogova, zaista mi je  teško a  i nepravedno prema mnogima neke izdvojiti, o njima govoriti, a neke……

Upotrebiću samo dve reči: pročitajte, prepoznaćete. Ja bih čitajući prepoznala …. a Vi?

Ovog puta, mart je mesec, šta da radim tako to biva, na redu su orvo žene blogeri, tj. blogerke. Sledeći put naravno i moji dragi blogeri. 🙂

Pročitajte:  Putuj Selma, Brod ludakaDa cveta ljubav i da rode vinogradi , Napravi mi mesto hoću da dišem. Prepoznaćete Mahlat.

Pročitajte:  Optimizam je način životaŠta bih bila, kad bih bila ….?, Otišao je čiča Boban…. „jebem mu zakon“ . Kakav sam to čovek? . Prepoznaćete Charolija.

Pročitajte:  Porodično nasilje – ne možemo ga zaustaviti ali možemo pomoći žrtvama Fale mi mirisi……Nek komšinici crkne krava – moja bome neće…..Kad fina devojka postane blogerka. Prepoznaćete aurorans.

Pročitajte:  Tweety 😉Muški rodoslov –  dedoded po Dijici Redovno stanje – vanredni post (H1N1)Perpetuum mobile– Prepoznaćete dijica.

Pročitajte:  Čiji je tvoj život? , Šta, kao ne poznajemo se? Online i offline život? Jedan isti ili dva različita? , Braćo i sestre, ljudi: Čovek…..to nedostižno zvuči!. Prepoznaćete zoranaruza.

Pročitajte:  Time after time, VrisakFuckin’ shockin’ …. or not?O bolu i ostalim zverima….  Prepoznaćete  Shaputalica.

Pročitajte:  Sedim i gledam se kako postojim , Dete u Srbiji u 2009. godiniBlokčići, fascikle i baš me briga za obezbedjenje visokih funkcioneraCrna reka rehab – vreme. Prepoznaćete YuffieLeo.

Pročitajte:  3 decembarPod jednakim uslovima? , Ožiljci na duši, U tvojim očima. Prepoznaćete janavi.

Pročitajte:  E pa NE DAM!, Roditeljsko pismo , Hvala ti ….., Izvinim nešto ti je ispalo : D. Prepoznaćete drveni_advokat.

Pročitajte:  Jedno neobično obično pileDruštveni mediji kao izvor informacije , Mape ume – od šopinga do promene sveta, Čovečanstvo duguje deci najbolje što ima. Prepoznaćete mima_popovic.

Pročitajte:  Uz kafu i amaretoAko se Lana vrati , Ispod istog neba, Kad zamiriše na bagrem. Prepoznaćete sarahstory.

Pročitajte:  KalupPasulj bre!Zeleno filozofiranje, Nada o Nadi. Prepoznaćete grineta.

Pročitajte:  Kako da postanemo (još) bolji via Chad LevittKako stičemo znanje  o PR-u? ,  Saopštenje za javnost – deo IITwitter – „puls“ online zajednice.  Prepoznaćete GagaDjermanovic.

Pročitajte:  Rekapitulacija: 2009Neodoljiva ponuda: pokaži emocije, Privatno: jedan sasvim neobičan dan, Putokaz: promocija dogadjaja. Prepoznaćete Miss_Cybernaut.

Pročitajte:  ‘oćeš revoluciju? Počni od sebe! , Sapunica na balkanski način, Tidbits & Crumbs vol. XII, Dežurna služba . Prepoznaćete dzejndou.

Pročitajte:  Majka hrabrost, Šta sve dobar web dizajner u Srbiji treba da znaŠta mi je doneo blog?Zašto je važan direktan kontakt s klijentom? Prepoznaćete MajaVasic.

Pročitajte:  Čemu služi diploma u redakcijiOsamnaest godina…., Svi smo mi Brankica, ovako ili onakoIza zavese . Prepoznaćete Bednopiskaralo.

Pročitajte:  Deda Mraze, predji i preko moje Staze, i donesi mi novu Frizuru, ako već pamet ostaje staraZa grupu autsajdera. #socialadvertisingTeorija iz prakse I deo Teorije iz prakse II deo. Prepoznaćete tatjanadanilo.

Pročitajte:   Moj novi projekat, Osvrt na biznis i globalizacijuŠto si finiji to si i jeftinijiAma tu sam!. Prepoznaćete cyberbosanka.

Pročitajte:  kremasica.com. Trenutno nisam u mogućnosti da linkujem njen blog jer, kako reče malopre, menjaju server, ali za 24 časa će sve opet doći u normalu. Nadjite zato kremasica

Proćitajte:   Bore – bolje sprečiti nego…….Kapci u zemlji čudesaRušimo kozmetičke mitoveNapravite bazu za sjenilo kod kuće . Prepoznaćete Sminkerica_com.

Probajte:  Čorba od rasolaPizza pužićiJednostavni kolač s pomorandžomSlani keks s pivom . Prepoznaćete, ko drugi nego  GagaGrne.

Pogledajte:   Praktična kuhinja. klizeće police Prsten za brisanjeLagani pamučni šalKukičana kornjača . Prepoznaćete skrabalica

Pročitajte:  Lek za kreativnostModa za kuću – utisciI ja počelaZaljubljena u modu – Jovana Petkovića. Prepoznaćete Bubullina

Pročitajte:  E baš nećuObnovljivi izvori energijeI belive…., The cove . Prepoznaćete Nikol_

Obidjite i ElektruSvud me diraj al’ u pamet nemoj…., Sve ću da ih oteramLjubavna priča muškog čedaE, sada je dosta!

Te veshtichanstvenaSnovi koji nikad ne porastuPutokazi za sreću

Tu je i malabreskvaProleće? Još malo…..OvcaKako naći dobrog muža?!Noć….

Zatim AfrodittaKos i KosanaCarpe diemMolitvaPrvi znaci proljeća.

Sigurna sam da sam nekog izostavila. Nadam se da, kako ja to već znam reći, će mi biti oproštemo. 🙂

Za sam kraj htela bih reći i jednu,  nažalost,  činjenicu. Dosta retko ostavljam komentare. Čitajući sve što čitam, te radeći sve druge poslove, a moram pomalo biti i supruga i domaćica, te majka i baka, te…. zaista ne stignem. Ipak, znajte,  ne samo da Vas obidjen, često se i zadržim poduže….  Nije neko opravdanje, ali……. 🙂

27 responses to this post.

  1. Ima dobrih blogova,ima ! 🙂
    Trebalo je sve ovo nabrojati, ali i linkovati !
    Hvala ti na trudu ! 🙂

    Одговор

  2. Svaka čast Verkić i hvala ti puno. 🙂

    Одговор

  3. Auh, Verkić, ženo… 🙂 Opasno nam nabijaš kompleks niže vrednosti. 🙂 Kada svratim na tvoj blog, tek onda shvatim koliko sam lenja osoba. 🙂 Hvala puno na linkovanju, nadam se da ću u budućnosti opravdati ti što si me stavila na ovako jaku listu. 🙂

    Одговор

  4. Posted by tatjana vukic on 10. марта 2010. at 20:48

    Hvala ti! Sad i znam kod koga jos nisam bila! A ako budem tako vredno blogovala kao ti i Mahlat, onda mogu i da mozda opravdam mesto ovde! 🙂 Hvala!

    Одговор

  5. Hvala Verkic :*
    Ti si mi se setila bloga kada ja nisam! 😀 Salim se, ali ne volim kada pravim veliku pauzu medju postovima… sad ce za koji dan novi, cisto da se opravdam 😉

    Одговор

  6. Samo potvrđuješ da o tebi s’ pravom mislim sve najbolje 🙂
    Bravo, majstore!

    Одговор

  7. Eto, sada mi ne dozvoljavas da budem lenja. Hvala ti.

    Одговор

  8. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by verkic: Novi blog post „Blogerke prve na redu! #pratiblogere“ http://bit.ly/bhZDTG

    Одговор

  9. Cudo od zene!
    Mislim da postove koje si odabrala govore o tebi, bar cu za svoje tako reci, prepoznala si se u njima i da, Hvala 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. марта 2010. at 00:03

      Kad smo već kod blogera, tebe sam prekrstila samo da znaš. Pričam o svima Vama svojim offline prijateljima. Ne znam smem li ti reći 🙂 ali za njih si moja Mala Zelena Papučica. Nemam pojma odkud mi to došlo prvi put u glavu, al’ tako im rekla i tako i ostalo 🙂
      Nadam se da me nećeš………… 😉

      Одговор

      • Ma zovi me kako hoces, ja tebe zovem Verkic, i to mi je posebno drago ime, tako sam zvala pokojnu tetku koju sam mnogo volela.
        Mada sto Papucica majku mu 🙄 😀

      • Posted by verkic on 11. марта 2010. at 12:53

        Pojma nemam, izletelo mi u momentu, kasnije mi se svidelo i tako ostalo 🙂

  10. Verkič, ti si Dobra duša Blogosfere!
    Svaka čast!

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. марта 2010. at 00:17

      Hvala ti mnogo moj twitter prijatelju, TI uvek imaš lepu reč za mene. 🙂
      Ovo twitter sam morala napisati. Ne usudjujem se još uvek za sebe, pored svih navedenih, a pogotovo pored tebe, kad govorim o blogerima u muškom rodu staviti i svoje ime. Volela bih da znam, umem kao mnogi od Vas koje redovno čitam……

      Одговор

  11. Sastavila si dobru listu postova, a ja neke od njih moram priznati, nisam procitala. Hvala na preporuci.
    Hvala ti sto si pomenula i breskvicu u ovoj blog riznici 🙂
    Moram ti priznati da te do sada i nisam puno pratila, secam se nekoliko postova na koje nisam stigla da prokomentarisem (isti problem kao i kod tebe 🙂 )
    Ali, tu smo, drago mi je uvek kad izroni neki bisercic, ja svoju blog ogrlicu uvek rado dopunjavam 🙂

    Одговор

  12. Molim da se zna javno da ja kod @verkic imam vezu, ja sam joj nešto kao doktorka na daljinu, te moj polumrtvi blog i mene samu ona stalno stavlja na liste ovih što nešto stvarno rade! Hvala @verkic, naročito što me sad sramota! 😀

    Одговор

  13. Tek sada pročitah ovaj post, jednostavno mi je promakao. Ja blogujem jer imam potrebu da pišem. Svako ima svoje razloge što bloguje. Mogu reći da mi je drago što sam u svetu bloga upoznao ozbiljne ljude i žene raznih profesija i zanimanja. Pre nego što sam krenuo sa blogom mislio sam da samo napaljeni klinci bloguju i da je cela priča sa blogom ista kao ona sa FB. Drago mi je da sam pogrešio 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 28. марта 2010. at 14:16

      Vidiš baš zbog toga i ja pišem, mada mogu reći da nisam imala neko posebno izgradjeno mišljenje ranije o blogu.
      Sada sam izuzetno ponosna jer sam i ja deo tih predivnih ljudi.

      Одговор

Оставите одговор

