Ovako to mi radimo!

Sećate se priče Mape uma u svakodnevnoj primeni? Ponoviću je ovde, ali samo mapu kako bi jednostavno – slikovito pokazala sve do sada uradjeno, a sve ono što je vezano za rad Udruženje gradjana.

Medjutim, sve grane koje se vide i koje su označene kao uradjene, nikad se ne mogu gledati kao i skroz završeni zadaci te ih staviti ad akta.  Nikad rad na njima neće biti gotov iz jednog potpuno jednostavnog razloga.

Prva početna ideja će se uvek razvijati i to nikad ne treba smetnuti s’ uma. Udruženje samo po sebi daje ogromne mogućnosti. Treba ih pretvaradi u dela, ali  moramo ih stalno dopunjavati i novim idejama.

Akti Udruženja su trenutno takvi kakvi su. Potpisani su i počinju se primenjivati datumom donošenja 06.03.2010. godine kako i stoji u Statutu. Promeni li se Zakon i akti se moraju dopunjavati, uskladiti  sa novi propisima i to najkasnije u roku od 18 meseci inače se brišete iz registra…..

Za sada imamo 12 aktivnih članova koji već svako na svoj način učestvuje u radu Udruženja sa konkretno podeljenim zadacima. Opet grana za koju se može reći da je donekle odradjena, ali koja još mora mnogo ……..  Borba za svakog novog člana mora biti svakodnevna. Što nas je više jači smo. To nikad nećemo smetnuti s uma.

Na četvrtu i petu granu tek smo jednom nogom kročili. Kupili smo domen, host, ubačena joomla koja daje ogromne mogućnosti. Portal na kojem treba toliko toga odraditi…… Sajt, online novine, online prodavica, galerija, forum……… Od svih dosadašnjih članova samo nas dvoje umeno i znamo ponešto odraditi, znači sledeći zadatak,  tražiti nove članove i saradnike na izradi  navedenog (dobro došli je svaka pomoć). Domen je  http://pruzimoruke.com . Za sada nemate šta videti, ali dokaz……obično ljudima treba dokaz za sve, mada sam ja ubedjena da svi posetioci mog bloga i moji prijatelji veruju i da nema potrebe ……..

Šesta i sedma grama se časom odradi, medjutim, nije dovoljno  otvoriti samo naloge na twitteru i FB, treba raditi svakodnevno. Mora se…… ma treba imati čoveka za to. Koliko bi ja znala i umela na pravi i adekvatan način nisam baš sigurna, medjutim jedan čovek ne može sve. Ja povezivanje s društvenim medijima shvatam suviše ozbiljno da bi se to moglo raditi sat dva vremena dnevno a pogotovo da mogu to raditi ja,  koja od svega,  što dobro radim na njima,  je ono sad već moje čuveno HVALA svima. Hvala jeste da otvara mnoga vrata ali nije  dovoljno…….. 🙂

I zadnje, ono što će se mnogi zapitati a šta sa projektima, pa……. zagrebali smo i tu. Podelili smo zadatke, dogovorili se odakle krenuti, gde prvo pokucati, na koja vrata, šta su prioriteti  a na osnovu trenutno aktuelnih konkursa. Upravni odbor je oformio Timove i podelio konkretne zadatke radi izrade projekata.

Moram istaći, da smo uspeli okupiti tim ljudi koji ima ogromnu viziju, elan, volju i koji sve zadatke bez odlaganja odradjuju.  Svaki dan uspemo nešto novo uraditi, ostvariti nove kontakte, otvoriti još jedna vrata. Danas  je jedan naš  član,  koji je dobio zadatak da uspostavi prvi kontakt s’ Udruženjem paraplegičara,  a u cilju udruživanja naša dva Udruženja na najbolji mogući način odradio poveren mu zadatak. Prekosutra predsednik i zamenik predsednika Udruženja idu kod njih radi dalje……

Verujem da ste iz  ovog kratkog izveštaja, mogli videti da pokušavamo svaki svoj korak osmisliti na najbolji mogući način. Pokušavamo ništa ne prepustiti  slučaju. To je i jedini način kako se može uspeti.

Za sve one koji bi želeli uploviti u ove  vode ispod se nalazi sva dokumentaciju koju smo mi do sada pripremili, odradili. Da li smo u startu nešto propustili, videćemo kasnije, medjutim zaista smo se trudili sve uraditi na najbolji mogući način.Za sam kraj ne mogu naravno a da ne stavim i par slika sa naše Osnivačke skupštine i sednice Upravnog odbora. 🙂

Gledajući postavljene slike, nasmejala sam se, te Vam moram reći da imamo i 4 muškarca za sada u Udruženju, medjutim oni su nas slikali 🙂 pa se ne vide.  Biće vremena 🙂 Upoznaćete i njih. Naredni tekstovi vezani za rad Udruženja biće na našem sajtu (nadam se) tako da se ovaj moj blog vraća uobičajenim temama o kojima ja inače i pišem na njemu.

16 responses to this post.

  1. Posted by Petar on 8. марта 2010. at 18:18

    svaka čast :))

    Одговор

  2. @ Sjajni ste ! 🙂

    Одговор

  3. Pa dobro, ti guraj a ja navijam za tebe i ostale!

    Одговор

  4. simpaticno drustvance u konspiraciji!
    izgledate kao neki ilegalci :)))
    napred, ajmo, svi u napad, juris, ura i banzai (sto bi rekli japanci)!

    Одговор

  5. A taman sam htjela pitati sto ste muskarce izostavili kad ti rece 😀

    Samo naprijed, svaka cast!

    Одговор

  6. Imate trenutno aktuelan konkurs za NVo u Somboru. ne znam da li mozete da konkursete ako niste jos dobili registraciju, ona zna da potraje…

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. марта 2010. at 13:05

      Juče sam baš zbog toga…….treba registracija, mada ako predamo u Somboru, čeka se navodno po mesec i po dana, a ako odnesemo direkto u Beograd kažu da bude odmah gotovo, pa sad…… videćemo……. Hvala ti što misliš na nas.

      Одговор

  7. Ne znam, da li se sada nesto promenilo kada radi APR, ali mi smo 2006. cekali ravno 4 meseca na registraciju, na stranu sto su od svih dana u ovom veku resenje napisali 6.6.2006. (valjda nam zato ide kilavo 🙂
    Cini m ise da je u lokalu za neke stvari teze, a za neke lakse…

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. марта 2010. at 21:00

      Mnoge stvari ne znam, ali sledeće nedelje ću proveriti pa javljam. Možda će nekome biti od pomoći. Meni treba sledeća nedelja zbog potpisivanja Osnivačkog akta, jer moram slati poštom na tri mesta, čim mi se vrati idem za Beograd.

      Одговор

Оставите одговор

