Prijatelji, volim Vas sve!

Danas je četvrtak kada počinjem pisati #pratipetak. Medjutim, kako sam rekla na twitteru mojim dragim prijateljima, ovog puta, po prvi put će izostati. Razlog je blesav, izgleda što sam sve do sada uspevala izdržati, izdržala sam, sad   ovaj blesavi organizam više ne može, ipak moram u bolnicu……Najgore od svega, laptop nemam. Svi Vi ste mi uvek davali toliko snage koja će mi zaista mnogo nedostajati. Ali, ma ko zna možda se ja još vratim danas……

Sada zaista ne mogu više pisati. Mozak baš i neće da me sluša. Misli su mi zbrkane. Nisam neko ko se plaši. To zaista nikad nisam bila a mnogo toga sam preturila preko glave. Ne plašim se ni sada, samo želim da svi znate da ovaj blog i svo druženje s mojim dragim twitterašima mi je ovih četiri meseca  bilo sve. Vi ste vi pružali sve ono što nisam imala.

Ma dosta sada patetike. Ljubim Vas sve od srca. Uskoro, možda već i noćas novi blog post će od ove vaše dzepne venere stici 🙂

Dodala bih sliku jednog velikog srca za sve Vas ali zaista nemam snage sada….. Ljubim Vas SVEEEEEEEEE

Ako sam nešto lupala, oprostićete mi.

18 responses to this post.

  1. Ti si luda žena 🙂

    Одговор

  2. Brzo ozdravi 🙂

    Одговор

  3. Ej bre, pa šta je sad? Ja nisam u toku, pa te tražim tamo po onom cvrčku ceo dan. Jel sve ok?

    Одговор

  4. Sunce ti jebem blesavo. Baš si me uplašila. Ostavila sam ti DM na twitteru, pa me zovi čim budeš mogla. To ti je sve od onog štoka ono veče. Lepo ti kažeš dosta su ti tri, a mi napali pij Verka. 😀 Šalim se, čuvaj se.

    Одговор

  5. Posted by tatjana vukic on 4. марта 2010. at 18:56

    Da ozdravis brzo! I da se brzo vratis!! Vidimo se prvo na skypu pa onda u NSu! Veliki poljubac od mene i daneta!!!!

    Одговор

  6. Posted by Miki on 4. марта 2010. at 19:13

    Sve najbolje i da se brzo vratiš!! Znam kako je. Samo slušaj čika doktora!!

    Одговор

  7. Brz oporava, pa da cvrkućemo što pre 🙂

    Одговор

  8. Zelim ti brz oporavak. Ne plasi nas, nego glavu gore. Ajde… 😛

    Одговор

  9. Verkic,mada nisam u toku,pozelicu da sve prode kako treba i da nam se brzo vratis ! : )

    Одговор

  10. Cuvaj se, proci ce, mozes ti i to!

    Одговор

    • Posted by verkic on 5. марта 2010. at 01:47

      Hvala Mahlat, Jeleni, Poslednjem skautu, Charoliji, Tatjani, Mikiju, Petru, Dedi, Afroditi 🙂 Hvala Vam svima drugari na velikojjjjjj podršci.

      Одговор

  11. Kasnim! Sve najbolje ti zelim i sto pre nam se vrati zdrava i vesela
    Hajde mozes ti to, drzim palceve i saljem veliki poljubac

    Одговор

  12. Vera, nedostajaces nam definitivno!

    Samo misli pozitivno i bice sve ok!

    Cekamo te, na istom mestu! 🙂

    Одговор

  13. Kasnim. Samo ti budi dobro.

    Одговор

Оставите одговор

