„Muljevina“

Zvoni telefon.  14:30 je. Malo neuobičajeno vreme, štrecne me nešto….. Javi se suprug, ja naravno ispred kompjutera kao i većinu dana 🙂 slušam razgovor, al’ ne mogu povezati.

– Ko je to bio, nestrpljivo ga upitah.

– Zvao je Branko (jedan od braća ko zna kojeg kolena) trebalo bi da budemo  u 16 h danas u „Zanatskom domu“ zove nas oboje,  ima super posao za nas.

Nakostreših se ja odmah (treba nam posao, ali to tako odjednom nešto tu ne štima pomislih) – Kakav posao?

– Neće da kaže,  samo reče dodjite obavezno.

Naroguših  se ja sada već (neće da kaže joj majko moja),  počela i rogove da dobijam, al’ šta ću nije ovaj moj „jadničak“ kriv.

– Nemoj samo da je neka „muljavina“ neki MLM ili već tamo neki….. ubijem i tebe i njega posle.

-Znaš da je on ozbiljan čovek, ne bi on……

Obukoh se nevoljno, vidim ja biće belaja čim sam ovako „lepo“ raspoložena. Uhvatih pod ruku svog dragog i krenusmo u navedeni restoran par ulica dalje.

Udjosmo u kancelariju: U njoj dva sotla, jedan  čovek već u poodmaklih godina, muževljev brat i žena srednih godina obučena u kostim koji…. ma ne mogu…. moram reći inače bih pukla. Iz daleka se vidi da kostim verovatno nikad nosila nije, sve nešto povlači, navlači jedan rukav, drugom  rukom namešta kragnu, iako je dobro stajala.

Vidim ja da je ona novopočeni samoprozvani biznismen, da nije sva u svojoj …… vidim da ću ja vrlo brzo još veće rogove dobiti. Koga ću početi bosti još mi nije potpuno jasno al’ …….

Stojimo nas dvoje, ja već crvena od besa, unutra pakao od toplote i naravno Vera ko Vera ne izdrža nego:

– Dobar dan i ja Vama želim. Kod Vas zaista prijatno toplo, kako smo pozvani,  nadam se da Vam neće smetati da sednemo, ali ako bih mogla,  pre toga,  skinula bih jaknu….

Nedobi ja ni smešak,  kamoli odgovor, no možda je gospodja mislila da je to samo komentar,  ko će je znati.

E sad dolazi ono najinteresantnije. Uzela ona neko papirče, te hemijsku koju je izvadila iz džepa kostima i poče.

– Znate vreme je novac. Nismo ovde kako bismo jedno drugo bespotrebno zadržavali pa onda da mi vidimo. Čim se Vi to bavite, pretpostavljam da posao nemate, mada, možete Vi ovde dobiti posao ili ako imate novaca možete ga i uložiti i da ništa ne radite a  mi smo ti koji će Vaše pare……

– Joj majko moja draga. Zinula ja, al’ ….(radoznalost pobedi) samo zevnuh kako bih kad sam već ovde čula šta ova „velika poslovna“ žena ima reći. Počela ti ona nešto crtati,  sto malo poduži, ja udaljenja, primećujem po pokretima ruku da su neki krugovi i neke linije u pitanju.

– Mi smo znate „ispostava“ jedne Švajcarske firme i imamo sreću da je Srbija shvatila na vreme ……. (volim ja našu Srbiju, al’….) Nastavlja, -…… ovde Vam može ići samo dve linije gore, dve dole, pa opet tako dve gore, dve dole i opet samo po dve…….sad tu mi Vama isplaćujemo 1400 evra. Vidite, mali posao, pare nisu zanemarljive ……

Gledam ja svog muža, sagnuo glavu jadan čovek zna šta ga čeka. Sačekam pogodan trenutak da draga gospodja uhvati vazduha i veoma kuturno i što sam uljudnije mogla reći dam joj na znanje da provodim po 20 sati na internetu, da ima mogućnosti videti…..te sam tako prepoznala odmah o čemu Vi pričate…..

Prekide me žena ko da sam joj šamar opalila. Čim spomenu ja internet ona stavi  ruku na ono  svoje iscrtano  remek delo i ko iz topa:

– U tom slučaju Vama ovaj posao neće biti zanimljiv niti je za Vas, te nema potrebe da ni ja Vas a nemojte ni Vi mene zadržavati i trošiti uzalud moje vreme.

Pazi… njeno  vreme…..

Sreća, te sam ja lepo vaspitano čeljade. Izadjosmo suprug i ja napolje,  uhvati ja prvo malo onog svežeg vazduha spremna na …… Vidi moj suprug, biće tu belaja, spreman je on i na bujicu mojih reči jer zna da sam najrečitija kad sam ljuta te pogledavši me pravo u oči izgovori:

– Oprosti, Vera nisam zaista pojma imao. Zna on da volim ja reči poput:  molim, volim, hvala, oprosti. Razoruža me skroz….. i nas dvoje lagano ruku pod ruku krenusno kući.

Zahvaljujem ja u sebi,  s’ smeškom na licu. Hvala ti Bože što postoji internet, hvala ti Bože što su ljudi poput ove gospodje počeli da ga se boje, hvala Ti što se, mada  polako moram priznati,  vrši selekcija i što  ćemo uskoro biti poštedjeni raznoraznih muljatora,  prevaranata i „poslovnih“ ljudi koji znaju loviti samo u mutnom.

7 responses to this post.

  1. Verkić, pomno pratim ove tvoje postove, jer smo u istoj situaciji, čak smo i isto godište. 🙂
    Reći ću ti samo nekoliko reči. Ovo je samo jedna situacija koju si mogla da doživiš. Ipak, manja sredina kao što je Subotica ima i manje prevaranata i muljatora nego što je Beograd.
    OK. Šta hoću da kažem – da ne dužim. Pošto vidim da imamo iste probleme i iste ciljeve, predložio bih ti da konverzaciju nastavimo e-mailom ili još bolje Skype-om. Instalacija je laka a mogli bi brže da izmenimo informacije, što bih baš voleo. Imam neke ideje i voleo bih da čujem tvoje mišljenje.
    Pozdrav od Aleksandra
    Skype alexa.beograd

    Одговор

  2. Posted by shaputalica on 17. фебруара 2010. at 13:24

    Ooo, sestro, koliko će još muljavina da smisle na koje će ovaj mučeni narod da se peca?
    Znam ljude koji su se zaduživali da udju u takve „poslove“ kod zelenaša, ama niko nije mogao da ih ubedi da će im i kožu s ledja skinuti…

    Одговор

    • Nažalost. Ne znam samo kako je prošao onaj jedan jadničak koji je ostao na razgovoru. Po meni i mom ponašanju niko nikad ne bi video da mi je posao potreban (ne dozvoljavam to sebi), a po njemu jadničku….. ma iz svake pore mu odjekuje. Ostao je iza mene, kako je prošao, naseo ili nije….. strašno 😦

      Одговор

  3. Na žalost mnogo ih je takih. Nego treba samo „u se i u svoje kljuse“, a oni neka pecaju, pa ko se jednom čajem izgori, uvek i u jogurt duva! Poz! 🙂

    Одговор

  4. Joooooooj sto ja too odmah napusim, muka mi je od njih!!!!

    Одговор

  5. Mnogo volim takve da zapitkujem i dajem im nadu da sam se primila, a onda na kraju da ih bacim „dole“. 😀

    Одговор

Оставите одговор

