Netačan podatak 100 %!!!!

Ne znam otkud uvek osvanu, al’ samo se odjednom pojave  poneki podaci o ovome ili onome. Cifre ogromne, da te Bog sačuva. Pogledam  ja to, profesionalna deformacija valda, nekad se nasmešim, nekad ni da trepnem, ali nekad bome ne mogu ni oćutati. Reakcija snažna, burna, čisto me razljuti. Ma šta razljuti, dodje mi da odmah………..joj……oćutaću.

Tako ti ja danas, ovog snežnog dana ču najnoviju vest, anketu il’ već ne znam šta bi, ali podatak jeste,  da muškarci na seks pomisle 4745 puta godišnje a žene 1825.

Radila ja nekad i u planu i analizi, ispisivala silne rastere dugačke ma nemalo odavde do Novog Sada. Sabirala i sabirala, pa delila. Počnem ti eto htela ne htela, izazvali me ljudi,  da računam.

Kažem ovako. Ovog januara napisa ja samo  33 blog posta do sada. Koliko to beše po danu izračunajte sami. Svaki put kad sam nešto opsovala u glavi mi i slika. Kad je slika tu je i misao. Kad je misao mašta proradi…….

Idemo konkretno. Evo brojeva.

33 blog posta samo 10 puta da sam opsovala dok sam ih pisala, to Vam dodje 330. Jel’ tako –  tako je.

Pored toga dnevno me pozovu bar njih 10 na skype koje ne želim čuti, pa ih opet opsujem bar 3 puta. To je dodatnih 30. Uz to muža svakodnevno bar opet 10 puta, a razmišljam da mi je jedan ljubavnik bilo bi bar još 20 puta u toku dana. To ide tako, duplo, samo da znate. To je dnevno 390 puta.  Kad se to pomnoži sa 12 dobije se cifra od  4680.Sad ćete mi reći psovka je jedno a misao na seks je drugo. Ne nije! Kod mene nije. Kadgod mi se nešto loše desi,  ja pomislim i na kontra –  na nešto lepo. Vaga sam vam ja da znate. A kad je lepo a kontra od psovke šta može biti drugo nego seks.

Kad tu dodam još ono što svakog drugog dana bar,  htela ne htela moram odraditi dobijem još 180. Sad je to već 4860. Već drugačiji rezultat.Da ne računamo dalje. Svaki odlazak u grad, svaki prolazak iole zgodnog muškarca…..pa….daleko bi došli…..

Sad se samo pitam da li te ankete,  statistike,  isljučivo rade muškarci ili žene. Ako to rade muškarci  –  dajte ljudi uozbiljite se, a ako pak rade žene – ne sramite se prikažite brojke kakve jesu.

Za kraj  – slika, opet problem. Napisa ja tekst za par minuta, ali sliku naći  e to je stvarno…….

Znam da  ovaj tekst zahteva drugačiju,  nekako nisam baš navikla stavljati  javno…… ali eto malo za muški deo mog čitateljstva da ne kažu kako se samo „malim ženicama“  obraćam.

2 responses to this post.

  1. Statistika je cudo, koliko sam samo proveo sati racunajuci razne statistike tokom putovanja na drugi kraj grada, statistika je jedna velika obmana koju svi zele da cuju… Ali opet, bez nje se ne moze! Jer, kako bi inace znali koliko procenata zena ustane od 6 do 8 ujutru? Taj podatak nam nista ne znaci, ali ga obozavamo iz nekog nepoznatog razloga. Kad smo vec kod toga, do skoro nisam pojma imao da cak 91% ljudi slaze bar jednom dnevno? 🙂

    Одговор

Оставите одговор

