Zašto su bitni linkovi u tekstu – na moj način

Mnogi su me pitali kako ja učim? Kako zapamtim toliko stvari? Pisala sam već o tome a ovde ću dati jedan primer. Koga mogu izabrati  nego jednog od naših najuticajnijih blogera, odnosno nekog od koga ja stalno učim. Njegovi tekstovi su za mene knjiga koja se mora razumeti, naučiti, memorijski skladištiti i naravno preneti drugima.

Ovako nešto uraditi zaista nije teško, čak šta više zabavno je i radi se veoma brzo uz malo vežbe.

Obradjen tekst na moj način je varagic blog post Zašto su bitni linkovi u tekstu? Verujem da će Vam se svideti moj način učenja „male ženice“. Bitno je da se učeći igrate, odvajate ono što je najbitnije,  pustite maštu na volji, postavite i zapamtite što više crteža i na taj način ćete i najteže lekcije moći lako zapamtiti.

Jedan primer vizuelizacije teksta u cilju boljeg razumevanja i dugoročnijeg pamćenja

varagic-ucenje

4 responses to this post.

  1. „mape uma“ 🙂 veoma efikasna tehnika kod mnogih nauka. posebno je zanimljivo kada daš različitim osobama da na ovaj način vizuelno prikažu jedan materijal. Shvatiš kako svako od nas drugačije poveže i poređa detalje 🙂

    Одговор

    • To je i najlepše u svemu tome. Svako od nas je osoba za sebe i jedna slika koje je meni asocijacija na neku reč neće biti i za druge ista ta. Svako mora pronaći svoj način. Što ludje to bolje jer se lakše pamti. Za sebe lično koristim slike koje ne bi ni na pamet drugima pale kad povezuju bitne ključne reči u nekom tekstu. 🙂

      Одговор

  2. Ja posle godinu i nesto blogovanja nisam naucila da linkujem 😳
    Jednom mi objasnise, ja nesto zeznula i ne diram vise.

    Одговор

  3. […] Još jedna od mapa koje sam uradila nakon čitanja jednog teksta a u cilju lakšeg razumevanja i dužeg pamćenja se nalazi u tekstu: Zašto su bitni linkovi u tekstu – na moj način […]

    Одговор

Оставите одговор

