#followfriday #pratipetak – još jedna novina

Prošli petak bio je buran. Odmah nakon završetka #pp jedno za  drugim počeli su se nizati novi blog postovi kao da su svi odjednom hteli zadovoljiti mi  želju i glad za čitanjem – naravno mala šala 🙂

Pa hajde i ja Vas da opet malo iznenadim s nečin novim.  Svakom blogeru u odnosu na tekstove koje sam do sada čitala dala sam svoju sliku koja mi ih opisuje. Svaka je linkovana sa twitter nalozima tako da će se lako pronaći. Gif animacije naravno nisu linkovane, ali to Vi već znate.

Sretno ti bilo Vera, nemoj samo nekog naljutiti……

drveniadvokatE, pa NE DAM! tekst u kojem će se većina nas pronaći. Svako od nas je bar jednom posudio……i nema više…..tako ni naša drveniadvokat2drveni_advokat nije jedina. Samo, ona je kategorična, a Vi?



mahlatDva blog posta povezana, samo jedan nastao još pretprošle godine www.jeb’ovasvozkojivasdon’o,com (znači kod mahlat5nas ništa novo i uvek aktuelno) a jedan ove www.jeb’ovasvozkojivasdon’o.com – Part II citiraći komentar same Mahlat …….Mi smo u NJIHOVIM govnima……Pogled mi je pokvaren. Kroz prozor ne smem da pogledam! Nos drzim zatvoren, gde god okrenem glavu smrdi da se ugusis. Smrdi bre! I ako su u nasim serpama govna, sta li je u njihovim bogtemazo!??? Bice da oni drugi kao nojevi gutaju svasta pa im svejedno. ……. Sledeći u nizu Zagore ti ručak, na šta misliš!, Idi tamo vidi šta pišu po blogovima pa napiši nešto, Nema veze prisralo se čoveku , TwiiiiiiiiiitČemu služe društvene mreže

saputalicaJedna od divnih ženica koju zaista volim čitati je i Shaputalica. Reči su moje blago. Da Vam ukratko kažem ne mogu, da Vam opišem nemam dovoljno reči zato najbolje CITAT:  Britko. Otrovno. Iskreno. Neočekivano. Bolno. Suštinski. saputalicaJezgrovito. Sirova emocija koja udara gde najmanje očekuješ. Neočekivana sila. Koja ponese kao talas. Podigne u nebo. Baci na zemlju. Krvariš, kolena koja bride i peku od snažnog prizemljenja, još uvek od ushićenja ošamućena kao od potresa mozga, a hoćeš još. Izubijana, ošamućena, ustreptala. I treba ti i tražiš još.  Sledeći post koji bih izdvojila Pokloni svoj mi foto….

nikibgdDa li domaći Web konačno postaje mesto za SUTRKE? blog post od NikiBGD nam govori ono što svi mi dobro znamo, niki3ali neki još uvek neće da prihvate. Medjutim CITAT: Dok se stvaraju tehnički uslovi slični onima koji su u razvijenom svetu već ustaljeni, ipak ima manjak onog sitnog đubreta koji se godinama sakuplja u nekim ‘naprednijim’ zemljama i kroz koje često morate da kopate da biste pronašli nešto kvalitetno (završen citat) ja lično moram dodati da nema djubreta ni zemlja ne bi radjala ovako dobro, pa morali smo znači i to proći.

leftlife

Šta se desi kad nam loptice počnu upadati u glavu Nervozne loptice i kako ih se rešiti predlog daje  leftlife


goranpilipovicMalo edukacije : Kratki saveti za brzo prilagodjavanje koda PHP 5.3 CITAT GoranPilipovic : Po ko zna koji put sam otvorio stari projekat i naišao na gomilu grešaka i upozorenja, samo zbog prelaska na PHP 5.3. Reših da napišem jedno kratko uputstvo, podsetnik sebi, šta treba da se uradi da bi lako migrirali kod sa php 5.x na php 5.3.

dzejndoudzejndou otvara ovogodišnju „sezonu blogovanja“ na Two Cents  Tidbits & Crumbs vol. XI na način da malo „pretrkeljiše prethodne tekstove“ (njen upotrebljen izraz). Napisa ona i Dežurna služba Citat: – И сад иди на „Сенд“… и то је то. – Чекај… добро. Како да знам да је то отишло? – Погледај у фолдеру Sent Items… – Чекај, где је то? – Ту, са леве стране… видиш где ти пише Инбокс? – Да? – Е, па исто фолдер… испод Инбокса… Јел пише „Сент итемс?“ – Пише. – Е, кликни ту… Има ли га на дну? – Има! Љубав мајкина! ‘Ајд, ћао! . Ovde sam odradila i ja čuveno copi – paste, nisam prepisivala, jer izgubilo bi pravi smisao samog citata. 🙂

Podstaknut @DedaBor blog postom o organizacionoj šemu u kompaniji dezareo je napravio interesantne  Faze ne poslu. Mačkice su zaista slatke 🙂

pedyaŠta je sa marketingom u burna vremena…? od Pedya Zaista slikovita priča o marketingu , jedrenjak, kapetan, mali od palube, mornari. Na ovom blogu sam već jednom dala link ovog teksta, mada nije na odmet ponovo (od viška glava ne boli)


Glasam za profesionalnost od cyberbosanka


patka2Zadnja dunja sa naših ormana iskustvo NovinarskaPatka udenuto u neke druge okolnosti mi je vratila  senke patka6prošlosti. Blog post koji zaista ne treba propustiti. Evo još jednog novijeg i to ni manje ni više nego  erotsko politička novčana zavrzlama Strast gospodje Robinson i (ne) očekivane posledice

piskaraloBednopiskaralo deli sa nama svoja razmišljanja o Mediji u zemlji dinosaurusa, deo prvi interesantna za b-piskaralosve novinare. Citat: Lutajući internetom i istražujući, shvatila sa da su kritičari itekako u pravu – ledeno doba za  klasične medije odavno je počelo, Naravno, neki će preživeti i još će dugo štampati (mada umanjeni) tiraži stizati do svoje publike. Ali će zato, ako se ne promene, ti mediji izgubiti nadu ( i ne samo mladu) publiku koja već odavno prvu kafu pije uz RSS feed u Google readeru umesto uz šuštanje dnevnih novina.


cobernayMiss_Cybernaut uvodi novinu na svom blogu i dovodi svog prvog gosta na blog ikad JelenaM – Jelena Mickić: 5saveta za rezoluciju u 2010 Posle 5 njenih novogodišnjih odluka ona kaže: Citat – ……… Kontakti licem u lice su nezamenljivi, a drugačije ideje, različita energija, upoznavanje novih ljudi, neće vas zaboleti, već će vas samo iskustveno i duhovno obogatiti.

kremasica1Ako ne znate šta biste s kosom evo primera  Frizure za start 2010, toliko dobrih ima da ćete nešto već pronaći kodkremasica11 kremasica



Zanimljiva vest – MajaVasic i njen prvi post na blog  Blicu Kada se iz Princeze pretvorimo u Pepeljugu. „Male ženice“ ovo je zaista za Vas.


nikolNikol_ – Medicinski otpad i šta sa njim Kad je naslov ovako jasan zaista nema potrebe nekog mog pametovanja sada nikol-sovde. Sledeći blog post nema veze sa otpadom ali ima sa delfinima E baš neću ……



baneweb je juče  tweet-tnuo jedan dobar tweet: „Idemo do dna, blog ti i ja…“ 🙂 dajući nam  link blog posta Blica  Ja sam blogerska sirotinja odnosno blog je Blica, a post piše Aleksa Gajić.


Svašta sam ja ove nedelje uspela uraditi, pa tako došla i do bloga Sasvim obična priča. Pročitala podosta  na njemu, toplo preporučujem!

pileDelić života jednog levorukog deteta na blogu piletetkino –  Jedno neobično obično pile Citat iz  pera mima_popovic: Mi smo malo ’naopaki’tetka u odnosu na vas, tašnu nosimo na levom ramenu, pišemo levom rukom, viljušku držimo u desnoj, a nož u levoj ruci, verovatno ćemo u restoranu uzeti vašu salatu ili vašu čašu, razdeljak nam je na desnoj strani…Ali, i dalje smo vaši pilići. :)

pajicbojan Moć društvenih medija (Studina slučaja JKST) Citat: U ovom mini studiji bih objavio kako je grupa talentovanih momaka iz Vršca iskoristila društvene medije i njihove projekte prikazala veoma širokomauditorijumu, i dospeli čak i u štampane medije.

Za sam kraj na predlog itkutak uvodim novinu: #tekstnedelje. Za ovu nedelju ima konkretan predlog i to @LoooD kao gost kod prokka Riječi koje život znače – Gost bloger Uglješa Erić. Kratak citat: Dani teku, mijenjam mjesta stanovanja, ali svaka pomisao kupovine hljeba, svako pitanje za bilo koju pekaru, vode do underground pekare (tako sam je ja zvao, jer čak nema ni ime jasno istaknut,  ili ga ja nisam primjećivao). Mnogo puta preporučena, mnogo njene proizvodnje pojedeno……

Meni lično je teško izdvojiti iz ovog šarenila, riznice kako ih ja zovem  tekstova jedan, toliko su različiti, toliko……

PS: VAŽNO Nisam još za sve blogere napravila njihove „smejuljke“ (izraz moje unuke). Još malo ih moram čitati kako bih probala pronaći adekvatne, nadam se da mi je oprošteno.

5 responses to this post.

  1. Haha, kako moćno! 🙂 Moj „smejuljak“ fura klopu sa štapićima! 🙂
    Hvala puno na #ff, prava je čast naći se na ovom blogu, i to u ovakvom društvu. 🙂

    Одговор

  2. Svaka čast na trudu i zapažanju novosti na domaćoj blogosferi. A sad na čitanje propuštenog gradiva ove sedmice. 🙂

    Одговор

  3. Ja sam jedna od onih bez formiranog smejuljka, plašim se samo da ću pokvariti društvo pozitivnih 😉
    Hvala @verkić, zadovoljstvo je biti ovde, i bez pominjanja 😉

    Одговор

  4. Prosto sam IN LOVE u moje smejuljke 🙂 Od aparata se ne razdvajam. 🙂
    Zadovoljstvo i cast mi je biti u ovom postu, na ovom blogu. Jeeeeej 🙂

    Одговор

Оставите одговор

