#pratipetak u malo drugačijem izdanju!

Iako #pratipetak pada prvog ne sme izostati. Ko zna kakva ću biti, pa što je sigurno sigurno. Jedan dan unapred za svaki slučaj.  Nova će za par sati ,  pa ni malo novosti ne škodi. Mada više posla, ali je i kraće, bar što se mojih komentara tiče.

Kako je sama  rekla: – Stidljivo predstavljam svoj prvi intervju kod @bubullina na blogu Leylin magični svet mode. Ovde mi je bilo najlakše, tu je i oooLejla i bubullina, pa kako ono kažu jednim udarcem….

bubilina

Ove nedelje, tačnije 26.12. 2009. na istoku Bednopiskaralo slavi drugi rođendan djeteta.

Ne zna svako za ajmokac ni šta je to. Tu je drveni_advokat koji će nam potanko objasniti „Ajmokac“.

drveniadvokat

Što jest jest 🙂  Mahlat kaže  Fascinantni NovinarskaPatka o cemu god da pise http://bit.ly/6D8toE

novinarskapatka1

Još jedan članak ove nedelje mi je privukao pažnju. Novogodisnja jelka i drugi ukrasi – novi blog post Ne odolim nikad izgleda a da ne stavim NovinarskaPatka citat:“ I u toj gomili što uredno protiče kraj tezgi, u vrevi jednog dana koji je, kao loša knjiga, postavljen tu da okonča ovu jadnu zbirku tužnih priča pod nazivom “2009″, sa rukama zauzetim zembiljem, jelkom, sa mislima obuzetim pravljenjem spiska još nekupljenih stvari, lepa moja davna draga, ugledam ja tebe, ugledaš ti mene, i gledamo se tako kao da se više nikada nećemo videti.

Činjenice i zakoni online reputacije by tstankovic http://bit.ly/54g4Bt

tomislav

Ne verujem da je neko propustio, ali za svaki slučaj Mahlat i Croatia Records vs PGP RTS

mahlat11

PROCEDURA i na šta možete naići u autobusu  Gospodar vremena

procedura

www.draganadjermanovic.com Ringišpil života Godine, stare i nove

draganadjermanovic

Nikol_ I belive , a Vi?

niki

Šta je brend? od Pedya. Da li postoje negativni brendovi – diskusija.

pedya

DedaBor i njegove – Moje želje

dedabor1

Brod koji je odavno potonuo II – Srbija od Charolija. Materinski dodatak pred izbore, ne bi kasnio, sada nije ni bitno.

charolija


Izmedju ostalog evi malo i neočekivane umetnosti.

cavli

Ne znam da li se sećate, jednom sam Vas povela i do  skrabalicaSnežna oluja širom sveta . Tada znate da  će Vam reći da igračke uvek možete kupiti, ali i da je zabavnije napraviti ih.

skrabalica

SadClown i novi blog post SadClown na maskenbalu

sadclown

nislija i objašnjenje Kako da odjednom pozovete sve vaše prijatelje na neku Facebook stranicu?

nislija

dinkenet –  MySQL: Brisanje pomoću Left Join-a

dinkenet

dijica – blogd post FAQ – a gde je dijica?! Sama nek Vam objasni gde je, ne mogu sve ja: „Dakle, manjkaće @dijica online, ali follow me svakako, jer izgleda da će tema biti za moj blog u naredna tri meseca. Toliko volontiranja me čeka. Šta će biti posle – bojim se da se već zna tamo gde se odlučuje ko ostaje “za stalno”, a ko se opet vraća na roditeljski budžet ;)

Kako ne bi zaboravili na Dijicin blog, meni drage osobe, pre Nove da se podsetimo kako je izgledao. Pisaće ona opet sigurna sam.

dijica

Po drugi put u ovom postu moram spomenuti NovinarskaPatka sa trećim njegovim blog postom ove nedelje. Jednostavno moram, a Vi pogledajte i zašto.  novinarskapatka2

Za kraj ove godine svi koje pored navedenih pratim na jednom mestu.pratipetak

pratipetak1

Ako sam nekog zaboravila neka mi oprosti jer stvarno sam se trudila  sve navesti, ali brate što je puno puno je! Sitnica jedna još trebalo bi da su i sve slike linkovane, toliko Vas sve volim samo da znate!!!!!

7 responses to this post.

  1. Pozdrav draga, provedi se divno i misli na sebe! Ne samo večeras, nego cele godine 🙂
    Veliki poljubac!

    Одговор

  2. Draga @verkic,

    Prvo, SREĆNA NOVA GODINA! Poželeću ti samo jedno – da ti se svaki trud trostruko isplati u 2010.! Iskreno, realno, dovoljno.

    Drugo, inspirativno je videti da neko ulaže toliko truda i kreativnosti u ovakve blogpostove i vrstu komunikacije. Ti si nam živ dokaz da Web nije bezličan i asocijalan. Za to – jedno veliko HVALA!

    Одговор

  3. Javlja se najgora od sve blogerske dece! 😀 Kako tebe ugledam na timeline-u, ja odmah počnem da mislim na svoj napušteni blogić. Da stvari budu još gore, ti ni pet ni šes’ nego kreneš da me priupitavaš kad mislim da prionem na posao. 😀
    Inače, ovo što si napravila od svog bloga, za ovako kratko vreme, a čitala sam prve postove odmah po objavljivanju, mene ostavlja bez teksta. Džepna drugarice Venero, razbila si nas, svaka čast 🙂
    Uživaj u novoj godini,kao što uživaš u blogovanju!

    Одговор

  4. Posted by lucky_v on 3. јануара 2010. at 21:31

    @Verkic da ponovim Hvala puno 🙂 Tvoj blog čitam od početka (tj. od kada sam saznao na twitter-u), i dopada mi se tvoj stil. Prethodni post o tvojoj prijateljici me je baš dirnuo i ponovo podsetio na surovu realnost. Samo nastavi dalje, imaš moju podršku iako to možda ne znači puno. Veliki pozz za tebe.

    p.s. hvala @NikiBGD 🙂

    Одговор

  5. Verkić, ti si čudo!
    Neka te prate zdravlje i sreća, neće škoditi ni para, a ponajviše ove sjajne energije koju imaš i koju veoma poštujem!
    Jedno ogromno HVALA za sve što činiš u ovoj našoj velikoj – maloj internet družini i na twitteru!
    Srećno!

    Одговор

  6. ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★…stars …. & stars…..& stars…..& stars
    jos imam nadu.kada vidim sve ovo…eto, samo to.

    Одговор

  7. Pozdravljam iskreno i želim ti sve najlepše draga predana blogerko!

    Hvala ti na pažnji 🙂

    Одговор

Оставите одговор

