„Mi smo bre Žene….(drugi deo)!

Svaki dobar reporter se brzo javlja s mesta raporta pogotovo kad je ono prava erupcija raznih dešavanja i to prelivena bujicom emocija. Idem se samo počešljati i malo popraviti šminku pa  nastavljamo.

Mi „male ženice“ razvile smo svojevrsnu kuknjavu kojom  postižemo mnogo ( primer prethodni post). Umemo to, razvili smo do savršenstva i znamo čak pri tome ispoljiti i neki posebni šarm jer smo nadarene govorom……ma jezikom brate. Ako išta imamo, to imamo,  moram priznati.

Medjutim,  zapitajmo se šta stvarno postižemo na taj način. Nekad šamar, nekad batine (strašno ali istinito), nekad podsmešljiv uvredljiv i podrugljiv smešak. Nekad s tim nekog oteramo od sebe, ponekad i privučemo, ali jedno moramo znati.  Sve to je uvek i znajte uvek,  bez ikakve  potrebe. S tim ništa ne menjamo. I dalje postoji beda, glad, nasilje, rat u svetu……

Svaki Vaš korak je jedino Vaš, svaka misao je jedino Vaša, nikom drugom nije ni bitna ni važna a sve isključivo dolazi iz Vaše i samo Vaše  glave. Dala sam Vam ovde očiti primer. Sivilo, kiša, beda, ružne misli…… I šta. Šta sam s tim promenila.  Samo mi može biti gore, nema smeška na licu, ljude oko mene  sam  rastužila (bar one koji me cene i poštuju), za druge me i nije  briga i dalje……. šta sam uradila dalje, šta promenila?

Drage moje „male ženice“, videle ste od početka da sam uvek pozitivna, s lepim mislima, sa pravim i jasnim  razmišljanjem. Jedini   način da promenite svoj život je da počnete od sebe. Svi mi pojedinačno smo samo jedna nebitna, nevažna  jedinka u ovom našem svetu, ali,  za Vas ste najbitnija osoba. Nezaboravite to nikad!

Jedna predivna osoba, jedinstvena za mene u mnogo čemu a o kojoj ću još puno puta pisati, mi je rekla:  velika moć i snaga je u ….. daću Vam dole video pa sami vidite. Pri tome razmislite dobro. Probajte u sebi probuditi tu energiju…….slušajte pažljivo dok gledate  i biće Vam potpuno jasno koliko toga u životu možete uraditi sa svom onom energijom koju posedujete, samo je probudite, dajte joj vetra da se rasplamsa.

Оставите одговор

