Nesebični vizionari!

Na kraju svake godine, obavezno se zahvalim   svima koji su na bilo koji način doprineli mom razvoju u bilo kom pogledu. Čak i onima kojih se sećam u ne baš dobrom kontekstu jer su me ili ojačali ili u meni izazvali inat koji me je terao dalje.

Neću o njima ali zato par ljudi zaista zaslužuju da  budu na ovom mom blogu kojeg volim i na kojem uvek s velikom iskrenošću i otvorena srca pišem.

Već sam spominjala da sam pre godinu dana krenula u ovo moje putešestvije i veliku nepoznanicu za mene tada,  zvanu Internet. I ja, naravno, kao i mnoge meni slične „male ženice“ tražila sam isključivo kako zaraditi na netu ne znajući da to nije baš tako jednostavno i lako kako nam se u prvom momentu činilo.

Bezbroj ponuda, ali……ma da ne pišem o tome jer odo mnogo u širinu….

No naišla sam,  mojom srećom,  na čoveka koji nama početnicima,  bez ikakvog preterivanja kažem, nesebično  pruža svo ono prvo osnovno potrebno znanje, pa i više od toga. Jedini, na ovim prostorima za sada,  ali  iskreno se nadam  da će se to menjati i da će biti što više takvih divnih nesebičnih ljudi. Na netu se sve menja brzinom munje…… i….. pa ne moram Vam pričati razumemo se….ima dovoljno prostora za svakog.  Jednom rečju čovek sa velikom vizijom i velikim iskustvom koji pokušava okupiti oko sebe pravi tim ljudi koji će ga sledeti na tom svom putu.

Gledajući i slušajući njegove tutorijale i „najgluplji“ ili ajde lepše rečeno i oni skroz bez iskustva i osnovnog  znanja rada na komp. internetu,  sa malo rada i volje mogu naučiti  mnogo.  Znam i svesna sam da je mnogo vremena i truda uložio kako bi nama „neznalicama i početnicima“   utuvio u glavu sve sažvakano,  mnoge stvari o kojima pojma nismo imali. I sad sam ubedjena,  da većina koji su nedavno počeli pa čak i napravili neke svoje sajtove nemaju blage veze čak ni šta je host, domen ili poddomen a ne nešto drugo,  a na sva usta se hvale nekim svojim velikim poznavanjem…..  Zato sam ubedjena da  svako ko je došao u dodir s njim može  samo biti zahvalan.

Otvorio mi je širom vrata budućnosti,  uveo me je u ove nepresušne izvore znanja a dalje je naravno na meni koliko ću to iskoristiti i na koji način.  Shvatila sam  šta volim, za šta sam sposobna i u čemu mogu biti dobra na čemu ću mu uvek biti beskrajno zahvalna.

Ne mogu reći da će mi biti lako, ali kad predješ preko trnja i izadješ na čistinu osetiš još veće zadovoljstvo uspeha. Verujem da je ono  pruženo mi na početku izgradilo u meni sigurniju ličnost, svesniju, probudilo u meni gladnu zver prvo za sve većim znanjem jer nikad nećemo u životu sve naučiti a zatim i napravilo od mene još velikog borca nego što sam ikad bila  jer sam se  glupo držala ove naše svakidašnjice uljuljkujući se u…. ma nije red ni da kažem ( ja sam lepo vaspitana dama)…izraz koji mi ovog momenta pada na pamet.

Zbog svega toga još jednom hvala tebi Dragoslave i tvojoj divnoj supruzi na svemu.  Jedna od nesebičnosti koju si ti mnogo puta iskazao je i upoznavanje sa mnogim tvojim saradnicima jer to rade samo veliki ljudi koji su sigurni u svoju veličinu. Nabrojaću samo par koji su za mene zaista značajni i koje izuzetno cenim jer poznavati ih je velika vrednost a to su: Tihomir, Nebojša, Gama, Dinko, Janjanin, Mihalj, Nenad, Stela, Željko, Aleksa.

Za kraj mojim vernim followerima i čitaocima bloga, ovaj tekst nije ono što ste inače navikli čitati kod mene, ali sigurna sam da i Vi razmišljate na isti način. Sve lepo i dobro treba obeležiti, biti zahvalan na tome,  a i čovek vredi onoliko koliko poznaje ljudi. Zato ih okupljajte, što ih je više i Vi ste bolji. Od svakog nešto naučimo, svako nam nešto pruži, svako ima svoju vrednost koju treba cenitim i što je najbitnije prihvatajte ljude  onakvima  kakvi  jesu.

Оставите одговор

