„Skype -ljubavnik za 5“

Zadnjih godinu dana imam žarku želju provesti jedan dan miran, u tišini, sama sa svojim mislima. Želela sam uzeti piće, skuvati kafu, zavaliti se u kadu, natenane što no bi rekli naši ljudi.

Pa…… eto  dodje i taj dugoočekivani dan.

Okrećem se, nešto mi ne da mira, u glavi mi čudne misli. Reših da odem u grad kako bih pobegla od …. Ispred mene idu dve ženice kad će jedna drugoj: – Jesi li čula šta Mile uradi svojoj ženi?

Tumaram po gradu okolo na okolo ko muva bez glave, kao,  sve nešto tražim  neznajući ni sama šta kad reših da popijem kafu.  Ali žena ko žena gde će nego za sto pored  stola  sa dva muškarca. Nije joj dobar onaj dalje, pa tamo su žene, znate valda već. Sedim tako zamišljena i htedom ne htedom  slušam: – Znaš li onu moju saradnicu? E juče sam ti ja sa njom….kako ne znaš …..ma znaš onu sa lepom guzom.

Ne popi ja moju kafu, odletih kući sa još sumljivijim mislima.  Usput sretoh i dve bake i naćulih uši:  – joj Nado moja, šta da ti pričam, videla ti ja,  jadna,  svog zeta…. u kolima…. pored njega jedna plavuše …..

Uto već se i smrači i ja čvrsto odlučih  ne sedam za kompjuter,  ta već sam  zaboravila kako izgleda televizor, ima neka serija pa baš da vidim kakva je.

E ljudi moji, kad tamo šta da Vam pričam.  Sapunica do zla boga.  Ne znaš ko koga da prostite. Uzvrpolji se sad  već opasno, pa ne mogu ni ja mimo sveta. Vidim trend to je, a ja,  pa hoću i ja da sam u trendu. Odlučih  tako na brzinu, hoću biti cool, ali kako? Šetam po sobi ko razjaren lav, odem do kompjutera, upalih skype vrtim ja po njemu, prebiram, ali ……. šta reći 90 % žene.

Sad već ljuta, jer ja šta odlučim moram i uraditi i počnem:  – Mili, čekam te! Topla….. uzdrhtala……Pišem ti ja tako, sva se unela u pisanje. Odem u drugu sobu i odgovaram: – Srećo moja jedina (valda to tako ide uvek ide  –  jedina), krećem za dva minuta. Ne mogu dočekati……

Ispisa ja  podosta toga, čak ni na twitter ne ode, kad pojavi se savest. Išulja se iz mraka, prava avetinja. Jeste da sam kul, jeste da svi tako…. ili pa…. ipak malo  drugačije, ali mene uhvati baš prava panika šta ako sazna moj muž? Šta ako? E,  sad sam stvarno u trendu…..   ali nažalost posle….. nema kajanja.

Sad ono moj muž ne koristi skype pa sam sigurna, nekoristi mi ni kćerka, ali ipak šta ako njoj padne na pamet ipak…….Zamišljam joj lice dok  čita….joj meni…..

Ipak, zahvaljujem što su izmislili kompjuter, zahvaljujem na skype-u, dobar je ljubavnik, čak idealan, nema mana, neće Vas razočarati, sve pet, samo……. samo kad bih još znala kako i izbrisati sve što je napisano. Pa sad ono ne možeš sve ni imati.

skype

10 responses to this post.

  1. Ljuba V nik,

    Ovu rech sam gledao umetnicki,
    posto je moje prezime Ljubic,i mene chesto zovu „LJUBA“,
    a jos sam po horoskopu Ovan,sto je znak „V“,i kad se ovo dvoje spoji „LJUBA“+“V“=LJUBAV 🙂
    a jos kada si na internetu to se zove NIK,
    nik je nesto sto chesto ja stavim ljuba,…
    hm…
    da napravimo jednu malu igru rechi,i remize…
    „LJUBA“+“V“+“NIK“=…

    Одговор

  2. Nisi se ni oslobodila griže Savesti, a ono ti Kandidat na Vratima (LJ.U.B.A.V.N.I.K) 😀

    Pa fino, Verić, … griža Savest je divna,… što više o njoj pričaš a nje sve manje! 😀

    Ja sam isto malo zakasnila za Trendom, a ja ti nisam ni udata: slobodna ptica, … da neko poželi. Ali mi baš takvi slobodni ko da smo progutali metlu.

    Pre par nedelja pita me moja Sestra: jesi li probala preko interneta.
    Ja to ponekad. Pazim samo da me moj ne uhvati!

    Ja sam bila šokirana. Moja sestra, 20 godina Braka,… Muž naskače na nju redovno ko mlado Ždrebe,… i opet joj nije dosta!

    A ja, ne pitaj…

    Zato, Oni što redovno dobijaju „Porciju“ mnogo su Otvoreniji za Novo.

    A ovakvi kao ja gaje Iluziju da sve mora biti nešto posebno, perfektno Upakovano,… sa Ljubavi i Srećnom Zajednicom!

    IoI
    Idem na Skype večeras! 😀

    Одговор

    • Dobro mi došla na blog, što se tiče skype-a sretno, budi pametnja od mene. Ja sam sretno udata, pa znaš……
      morala sam biti pametna a u trendu, poštena a…..i eto dao Bog skype pronašla ja način. Kreativnost i maštovitost ti je to!

      Одговор

  3. Neznam sta pada NJANJI na pamet,
    treba probati pisati slazem se sa administratorom!

    Одговор

  4. Ma ta savest vazda gladna pa oce da gricka, ccc 🙂
    Ej, a znam kako ja na mom engleskom zoavem take, lavori i lavorke, pa da 😆

    Одговор

  5. Izem ti i mene i slova, gle kako sam nakucala, ko nogama 👿

    Одговор

  6. Vidim ja Verkić da će morati da radi TeamViewer u vezi tog brisanja, pa da se opustiš ko čovek dok ljubavišeš po Skype-tu. 😀 Izbrišeš sve i gotovo, nema da te grize savest ni malkice. 😀

    Одговор

Оставите одговор

