„Aladinova čarobna lampa“

Naš mozak oblikuje stvari koje nam se dešavaju,  a ja  znam da  hoću sve te stvari staviti u ravnotežu sa svojim radom.

Kako nam se u životu na neki način vraća sve ono o čemu razmišljamo to je očiti razlog zašto  ja pratim mnogo sajtova, blogova koji govore o  tome kako i zašto blogovati, kako zaraditi blogovanjem (profesionalni bloger u Srbiji od Blogowski) ), šta je potrebno za uspeh od Miss_Cybernaut, …..kampanje….proizvodi (percepcijaja je realnost od Pedya) online marketing…..komunikacija društveni mediji ……. jer sam samo ja tvorac svoje stvarnosti a moja stvarnost je sajt, blog, tim, proizvod, marketing.

Mnogi me pitaju a šta je u stvari bloger. Za mene je bloger dobri duh koji će  ispuniti sve moje želje. Jedino što moram uraditi je  dobro protrljati tu Aladinovu lampu, kako bih zapamtila što više od onoga što mi pružaju. Neka to budu i Vama. Njihovi tekstovi  pomažu, upućuju, govore, uče, teraju Vas  da postanete kreativniji.

Kako smo mi naučili nažalost da u životu uvek postoji i  ali (mada sam ja čvrsto rešila da nikad više ne upotrebim  tu reč) zapitam se često kakav poznavaoc  interneta ili internet poslovanja moram  biti da bi mogla uvek u potpunosti razumeti sve ono što pročitam?

Sve je više otkaza….. sve je više ljudi srednjih godina koji ostajući bez posla jedino rešenje vide u internetu i  njegovim mogućnostima.  U tim situacijama, oni  su sterani u ćošak,  zatvoreni, pritvoreni i ograničeni jer trenutne su im okolnosti takve. Da li takvi ljudi mogu lutajući sa sajta na sajt, s bloga na blog, s  forumama na forum  znati šta uraditi, kako započeti  s onim što tamo pronadju. Ma da li uopšte znaju i kako da dodju do tih za njih toliko potrebnih informacija. Da li znaju pronaći neki PDF dokument i šta je on uopšte? Moram priznati. Ja nisam znala!

Medjutim, od samog početka znala sam šta hoću. Ne i kako ću to do toga stići  samo znam da ću  stići.  W. Clement. Stone kaže: –Šta god ljudski um zamisli može i postići. I ja mu verujem!

vera-cilj Moje prvo umetničko delu u Fireworksu, ne zamerite.

Ciljna grupa mnogih od nas su  baš ti ljudi poput mene sada. Ljudi koji  žele učiti i koji će ako im se pokaže, ako ih se uputi  biti pravi ……  jer medju njima je sigurna sam veliki broj stručnjaka odredjenih profila.  Zar to ne treba iskoristiti? Sve više se ceni timski rad,  znamo da je tako bolje, lakše, da smo na taj način mnogo jači.  Zar treba i jednog takvog mogućeg saradnika ostaviti da se sam snalazi kako zna i ume?

Danas je veoma bitna brzina, nema odugovlačenja, nema preispitavanja, ni sumnji. Za to nemamo vremena jer kada je prilika tu, kada nas intuicija prodrma treba delovati. To znam ja, to znaju mnogi „mali ljudi“ ali ne znamo kako. Treba nam usavršavanje, nadogradnja našeg znanja, treba nam neko ko će misliti o nama i ko će nas pogurati.

Moj skroman doprinos u prilog svemu gore iznetog je ovaj blog koji govori o ličnom  iskustvu i o   saznanjima i informacijama do kojih sam ja došla.   Za više u ovom momentu nisam stručna, jer i  sama sam još uvek  jedna od tih i takvih ljudi koji se bore za opstanak i počinju iz početka. Na samom startu mnogo mi je pomogao, moram priznati,  i  twitter  s kojim  sam zaista izvukla jokera (Twitter kao Joker zovi od cyberbosanka), dobila  mnogo više mogućnosti i mnogo lakše dolazim do informacija koje mi bez preterivanja mogu reći menjaju život.

Probajmo sad konkretno.

Prvo što moramo uraditi je da se zapitamo da li je ono što sada imamo vredno divljenja. Nije,  kažete. Dobro.  Zar onda nije savršen trenutak da promenimo to?

Za sve nam je u životu potrebna snaga. Vi je imate, ja je imam jer ona dolazi iznutra i s toga je pod našom kontrolom. Proučavajte mudre ljude, pratite životna iskustva . Ona pomažu da odlučite šta želite, a kad odlučite razmišljajte samo o tome. Mnogo vremena ćete provesti sigurno skupljajući informacije ali i uverićete se brzo da ništa ne postoji što Vi ne možete biti, ili što ne možete uraditi. Ništa ne može postojati što Vi ne možete imati.

Kažite sebi kao što sam ja rekla. JA SAM  MICHELANGELO  SOPSTVENOG ŽIVOTA.  DAVID KOJEG ON VAJA SAM JA!  I TO RADIM!

To je ono što mogu ja koju ste Vi učili.  A Vi? Razmislite o ovome. Možete više i mnogo bolje od mene, zato pomozite nam, uputite nas!  Dobri smo i kao učenici i kao  saradnici. Uverićete se u to.

3 responses to this post.

  1. Vera, ovo je odlichno,
    samo sam to vec video od komsike….salim se

    1.Uradi mapu,slicnu ovoj koju si uradila
    2.Neka bude 8 grana i na svakoj grani jedna kljucna rec
    3.Neka bude 8 pasusa gde svaki opisuje jednu kljucnu rec
    4.Time ces postici ono sto ni jedan drugi bloger,
    moci ces da imas mapu svog bloga

    takodje ces moci da u svakom pasusu upotrebis odredjeni broj recenija…bezbroj…i da ove kljucne grane razgranas na broj pasusa…

    npr.
    ako zelis da objasnis granu na kojoj stoji kljucna rec proizvod, i ti to objasnis u 4 recenica, na mapi ces razgranati 4 grane ciji je koren PROIZVOD a na granama ce stojati kljucne reci tih 4 recenica

    Одговор

  2. Verovatno da mozemo pronaci mnogo stvari izmedju redova koje se odmah ne vide.

    Evo jednog primera!

    Raditi i samo raditi je jedna stvar.

    A, raditi text koji cuva tajnu, to je vec Umetnost dzepne Venere. Ovo je takodje text koji cuva tajnu!

    Одговор

Оставите одговор

