Latice ruža

„dzepnavenera“ u punom izražaju

Male stvari mogu izazvati  neverovatne efekte. Budite kreativni i maštoviti.  Vaš muž nikad ne sme znati   kako ćete ga dočekati.  Neka to budu mala, sitna izmenadjenja. Oduševiće se! Vi ćete uvek za njega predstavljati novo i novo otkriće. Prava VENERA.

potpuno ispunjenje emotivnog života

Ponoć je davno odjezdila u ponor života, mesec pregazio polovinu puta svog, ON, VI, par sveća, mirisni štapići, lagana muzika i latice ruža….dva ljubavnika….

3 responses to this post.

  1. Umal’ se jadna ne šlogirahh. Ja sam ti, draga moja, pre jedno godinu dana kupila latice ruža da pravim atmosferu, mislim nije im vreme bilo, i kad je to počelo da se topi, razvlači, boji sve oko mene u neku krv crvenu boju ja otkrila da su to latice za kupanje a ne za ono. Sve mi preselo.

    Vodi računa 😆

    Одговор

  2. Hahaha….sećam se ovoga što priča Mahlat. Pre upotrebe nije loše da se lizne. 🙂

    Одговор

Оставите одговор

