Ništa novo

Pre tačno dva meseca na aurorineavanture.com moglo se pročitati :Vreme sutra u srbijici:Mrak,  kao i obično.  To što je bilo tačno 19-tog i nema nekog značaja, ali naslov posta uvek aktuelan i uvek primenjiv kod nas  u svako vreme  i svakoj situaciji rekla bih.  Medjutim, lično sam ubedjena da je internet doneo mnogo toga dobrog, pa i omogućio nama „malim ženicama“ svojim piskaranjem skrenuti pažnju, odnosno dići malo svoj glas protiv i reći  – Neću da bude kao i obično.  Ovo naravno nije ni u kom kom tekstu sa pomenutim blogom  sem u mom cenjenju originalnosti istog i same moje potrebe da se pobunim i dam svoj doprinos, dignem svoj glas protiv mraka u svakom pogledu  i reči kao i obično.

Lepo je imati porodicu, predivno je imati decu, zadovoljstvo je kuvati za voljenu osobu. Slažem se sa tim i ja to radim. Ali….. (ne znam da li samo kod nas žena potoji to ali)….. priupitam se nekad…..i verujte  dosta mi je da slušam priče tipa otišla sam u prodavnicu, srela… znaš videla sam….. joj jesi li gledala šta je rekla i uradila-o na „Farmi“… a da ti kažem još i znaš mužu sam pripretila….a posle dala sam sebi oduška i 5 sati sela i igrala igrice.

Mrak, totalan mrak u glavi u razmišljanju u evoluciji u svakom pogledu. Odlučno se bunim protiv te običnosti, standardnosti što bih  ja rekla,  ili još bolje ničeg novog. Prijateljice,  drugarice,  imenjakinjo, neznanko budi majka, budi žena, ljubavnica ali digni veo s očiju. Danas moraš više zbog svoje  dece, sebe, zbog svih nas. Imaš mogućnosti i zato ih iskoristi. Čitaj, uči, dozvoli sebi da se razvijaš prikupljajući informacije. One imaju ogromnu moć. One su pokretač svega. Kad imaš informacije možeš sve što poželiš. Daj svoj doprinos da tvoje i moje dete ne čita za 10 godina MRAK KAO I OBIČNO. Pri tome, veruj mi osećaćeš se superiornom, jakom, cenićeš sebe, ceniće te i drugi.

Napomena samo, tekst se ne odnosi na one zasad ipak  malobrojne. Svako sam odlučuje da li će se prepoznati i da li će se osećati prozvan i pozvan.

Da mnogi ne bi pomislili kako sam zauvek obukla pantalone poslušajte vide o .


3 responses to this post.

  1. Vreme je za REFORME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SRBIJA MOZE NAPRED!
    SRBIJA MORA NAPRED!
    NECEMO VISE PUZEVE,TREBA NAM ZEC!

    HOCEMO NOVO! Za pocetak otvaram…

    …New Folder!

    Samo VENERA MOZE DA DONESE UMETNOST,(vera)
    a NEVEROVATNU VOLJU MARS(alexa).

    Одговор

    • Venera em’ dobila ime po boginji lepote, em’ ljubavi, a u našim krajevima je znamo i kao jutarnju zvezdu Danicu. Kako god sam sigurna da ti to sve znaš isto tako sam sigurna da i mi ma koliko „male ženice“ bile možemo sve. Venera je vidljiva pre izlaska Sunca zato ne smemo spavati nego ići napred i svi ćemo tome doprineti pa makar na koji način. Još ako je Mars sa nama gde će nam kraj biti? DA otvaramo novi folder i nećemo biti slonovi jer nećemo se bojati miša.

      Одговор

Оставите одговор

