Himalaji – evo me!

Mnogo vremena provodim na internetu i žedno, umesto vode ispijam i upijam svaku reč koju pročitam želeći naučiti na pravi način raditi ono što volim .

U isto vreme to mi stvara i problem, jer biti jedinstven i na drugačiji način pisati o onome što si već čuo i pročitao nije nimalo lako. Često mi na pamet padnu tudje reči , čak čitave rečenice, čitava misao nečija koja me se dojmila koju sam svesno ali i nesvesno usvojila.Sebi sam zacrtala cilj. Neko će čak reći:  – vidi ova se uputila ni manje ni više nego na Himalaje ( uzgred za sve koji tako misle – što da ne?  pokušala bih i to). Nečija definicija medjutim  bi bila „očito gubljenje vremena“. Iskreno s vremena na vreme pomislim i ja to  i to pogotovo gledajući broj moji followers-a  koji se kreće 5 gore 2 dole, ali onda nadjača onaj borac u meni .

Kaže mi: „jednom borac uvek borac. Postavila si visoke standarde, krenula si u glavi popunjavati rupe koje imaš. Uradi to kvalitetno, hoćeš koristiti više od 3 više od 7% mozga, onda nema stajanja, nema dvoumljenja. Za poziciju u životu treba se izboriti a ti si borac“.

Rekla sam sebi – neću se penjati spenicama, ne volim ih,   ići ću samo pravom linijom. To je i najbrži put. Zar ne? Učiću od pametnijih jer pamtim dobre stvari i nije bitno gde sam nego skim sam. Radiću pravi posao jer ću raditi samo sa kvalitetnim ljudima.

I kad moj mozak aktivno počne koristiti i 8 % celog,  biće proširen novom idejom i spoznajom da se nikad neću vraćati na stare granice.

Moja energija je ogromna!!!!! Himalaji, evo me stižem!!!!   Slika preuzeta sa  www.javno.com himalaji2

4 responses to this post.

  1. Kada čovek ima cilj pred sobom i kada je taj cilj jasan i konkretan, onda prepreke kao da i ne postoje.

    Naravno da postoje, ali se sve prevazilazi i Himalaji ne budu nedostižni.

    Одговор

  2. Česta zabluda je da ljudi koriste mali procenat svog mozga. Istina je da koristimo mnogo više.
    http://www.snopes.com/science/stats/10percent.asp

    Одговор

Оставите одговор

