Džepna Venera!

Uvek sam mislila o sebi da sam velika pričalica. Tek sad, nakon toliko godina sam shvatila da to i nije baš UVEK kako sam mislila.

Razmišljajući o tome šta napisati o meni, mada ideja ovo bloga nije priča o meni, stao mi mozak kako kažu.

No, pa ajde, žena srednjih godina, ludo zaljubljena i udata u mnogo mladjeg čoveka od sebe, sretna majka jednog deteta i još sretnija baka dvoje unučadi. Ništa bolja, niti gora od mnogih meni sličnih „malih ženica“ o kojima ću uostalom ovde mnogo pisati.

Sajt – naravno,  FB – naravno, twitter  – zar treba pitati uopšte?

Život se sastoji od sitnica. Manjih, većih kako ko gleda na to uopšte. Jedna od njih je pomoć koju sam imala u odabiru imena ovog bloga.

Mnogo se ponosim mojim prijateljem, mladim twitterašom, kumom ovog bloga.  I za njega još jedan podatak koji nije znao.  Moje devojačko prezime je Krstić, a moj tata se zvao Krsta.  Jeste da si ti dragi moj Kume,  Krsto,  ali opet sam videla da se u životu ne dešava ništa slučajno.

7 responses to this post.

  1. ================================================
    Zelim Vam ugodno blogovanje.
    Nekada se efekti „malih“ stvari poput pisanja na blogu odmah ne vide, jer se ticu „velikih“, „sistemskih“ (šta god to značilo) tema.
    Ovdje mi je prijatno i nadam se da ćemo se još dugo družiti.
    ================================================

    Одговор

  2. Posted by The Kiosk on 13. новембра 2009. at 21:11

    Evo me opet.
    Vec ste me „kupili“.

    Одговор

  3. Drago mi je da si se odlučila da pišeš blog, nikada dosta dobrih postova, a izgleda da nam ti imaš šta reći. Rado ću čitati. 😉

    Одговор

  4. Zadovoljstvo je moje. 🙂

    Одговор

Оставите одговор

