Dnevni vodič kroz blogosferu #pratiblogere Broj 8.

Džepna venera i osmog dana za redom s’ Vama!

Biće tako i nadalje sve dok ne kažete: – Ta mani nas se ženo više! Računajte na to!!!!!!!

Blog postovi objavljeni 05.02. 2010. godine

GagaDjermanovicKako stičemo znanje o PRu? CITAT: ….Da zaokružim ovo citiranje dodaću još jednu rečenicu koja mi kroz život iznova i iznova uliva samopouzdanje, a koju mi je, uplašenoj pred vekovima literature koju neću stići da pročitam saopštila profesorka srpskog u srednjoj medicinskoj: “Dragana, nije pametan onaj koji sve zna, već onaj koji zna gde da pronađe ono što ne zna!”…….A kako izgleda oblikovanje magistara PR-a u našoj izemlji, na koji se način za ovu PRofesiju odlučuje mladi svet i koliko je plitko shvatanje ove struke koja je  od ogromnog značaja za razvoj i opstanak svake organizacije, možda govori i FB mail koji ću podeliti sa vama:……

Charolija novi blog post „Molba“ CITAT: …..Da li bi vam prijalo da vas neko opali šamarom zato što ste uradili nešto glupo? Nemojte mi reći da vi nikada ništa glupo ne uradite. Napravite sigurno mnogo veće gluposti, nego što deca mogu. Ako ništa drugo veći ste, pa samim tim srazmerno svojoj veličini i grešite……

eniacPonovo radi blog CITAT: ….Šta nam uopšte ostaje? Ne znam, verovatno mesta poput ovog da budu epitaf minulog nezadovoljstva, odrasli smo u suviše malim sredinama da bismo bili dovoljno smeli da istupimo napred i pokušamo ponovo ili sami. Oni koji trebaju da te podrže uvek ćete odgovarati i biti za sigurnu varijantu, a svaki pokušaj buntovnog života pozivaće na onu – šut sa rogatim ne može…

Poslije uploadanja nema kajanja! Odličan članak by NebojsaG CITAT: ……Oh, gle, nepoznati netko, vjerojatno nekog švedskog imena s lažnom fotografijom me zove da se učlanim u grupu brižnih roditelja. Pa zašto ne! Izgleda mi kao čovjek kojemu se može vjerovati. E pa znate kako kažu. Poslije uploadanja nema kajanja! Ili, da se izrazim u duhu teme; tko s djecom liježe – budi se popišan!

teanikolicDani bez vremena

CITAT: …..Ne vidim dobro
trenutke koji prolaze
kao da negde jebeno žure
dok da ih uhvatim
oni su otišli
kao u nekom
znojavom snu
gde ti stalno beže vozovi……

PROCEDURA – NEW POEM ~ ljubav ~

CITAT:

uništio sam sve ljubavi
nemilosrdno ih nazivajući
izdajom
predajom
kapitulacijom
kompromisom
šetnje i smeh sam povešao
poglede i poljupce giljotinirao
seks i tajne streljao
zavete i obećanja spalio
na električnoj stolici
ljubavi moje
bolje je tako
nisam želeo da vas mučim

www.cvrkutanje.netNotes o našem jeziku CITAT: …..Jer ako naši akademski građani, intelektualci, kulturna elita, ljudi koji su u svoje obrazovanje uložili trud i novac, ne prezentuju drugima prave vrednosti kojih bi trebalo da budu svesni (a ko će ako ne oni?), već naprotiv, neguju izopačenosti u raznim vidovima, ne znam kako će i oni koji bi hteli nešto da nauče imati priliku za to……

bubazlatica.wordpress.com Zažmuri CITAT: ……Vazni su mi momenti, sekunde, minuti. Moj mikro svet, obojen bojama, zacinjen mirisima. Moje malo trojstvo, moje slike iz zivota, kisa, vetar, sneg i sunce. Trudim se na ih memorisem i slozim po abecedi. Sve one divne trenutke, slatke pijavice, podsetnike, da vreme moze da stane ukoliko to zaista pozelimo. Zazmurite, preslozite ih, zapisite. To je ono sto vam niko ne moze oduzeti, ni svi zli Bilderberzi ovog svet. Ja zazmurila i poslala vam velikiiii poljubac…..”Vi prekrasni ljudi, sa vama mogu cjelu noć, ostati budan I sanjati ….”

- www.ljubavnik.com Šta žele stvarno žene? CITAT: …..Hop – već je veče, spremaš se za izlazak. U klubu uvek ima dobrih tipova, znaš da večeras nećeš spavati sama. Skakanje, djuskanje, gola ramena, martini i disco night. Ipak ćeš sama kući – ma može ti se. Naučila si da je bolje biti sama i zadovoljna nego sa nekim i nezadovoljna. Ionako ih ima koliko hoćeš, tvoje je samo da odabereš. Sedaš u taxi, spavanje – čekaš novi dan, uživaš jer je tako dobro biti žena 21. veka…Sad ja vas da pitam – šta je još potrebno da bi bile zadovoljne?

Оставите одговор

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 35 других пратиоца

